Σε μία εταιρεία η λύση IPpbx για Τηλεφωνικό κέντρο είναι η πλέον ανέξοδη σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη συμβατική τεχνολογία τηλεφωνικού κέντρου. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες από μία τέτοια λύση έρχονται να ανταγωνισθούν το ιδιαίτερα χαμηλό συνδυαστικό κόστος κλήσεων που η λύση αυτή παρέχει, αλλά και το απαιτούμενο κόστος υλικού.

Οι λύσεις μας βασίζονται στο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα (Open Source) Asterisk το οποίο καθίσταται ιδανικό και για μεγάλο αριθμό χρηστών.

Παραμετροποίση της τελικής λύσης λαμβάνοντας υπόψη όλες τις νέες τεχνολογίες της αγοράς, αναλύοντας τις διαθέσιμες δυνατότητες και τα όριά τους. Λύσεις αυτοματισμού ανοίγματος θυρών και οποιασδήποτε συσκευής διαμέσου του τηλεφωνικού κέντρου, κάτω από πολύ υψηλά κριτήρια ασφαλείας.

  • VoiceMail to Email

    Μετατροπή του μηνύματος στον αυτόματο τηλεφωνητή σας σε αρχείο φωνής και αποστολή στο email σας

  • Support for IP/Video-Phones

    Οποιοδήποτε τηλέφωνο που υποστηρίζει το πρωτόκολλο SIP ή SCCP υποστηρίζεται και μπορεί να συνδεθεί στο τηλεφωνικό κέντρο

  • Conference Rooms

    πολλαπλά virtual conference rooms, όπου μπορείτε να προσκαλέσετε πολλαπλούς χρήστες ώστε να συνομιλήσετε χωρίς περιορισμούς. Δυνατότητα καταγραφής των κλήσεων στα conference room, χωρίς την ανάγκη για αγορά επιπλέον εξοπλισμού.

  • ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ Provider

    Κάνοντας χρήση πολλαπλών παρόχων τηλεφωνίας έχουμε την δυνατότητα για least cost routing, Με λίγα λόγια επιλέγουμε σε κάθε κλήση τον ποιο φθηνό πάροχο, ενώ ταυτόχρονα προσθέτουμε και υψηλή διαθεσιμότητα στην λύση μας ελέγχοντας την ποιότητα και το status των παρόχων που έχουμε στην διάθεσή μας.

  • Support for Paging and Intercom

    Μπορείτε να κάνετε ανακοίνωση ταυτόχρονα σε όλους τους χρήστες  μέσω των μεγάφωνων των συσκευών τους, χωρίς την εγκατάσταση εξειδικευμένου υλικού

  • Fax, fax to email

    Εισερχόμενα fax ανά χρήστη, κεντρικό για την εταιρεία, με αποστολή μέσω email σε αποδέκτες χρησημοποιόντας κανόνες όπως αριθμός τηλεφώνου καλούντος κτλ.

Μέσω των στατιστικών κλήσεων (Channel usage Reports) και ανάλυσης κόστους (Billing report) επιλέγουμε την λύση με το χαμηλότερο κόστος ή επιμερίζουμε την κίνηση ανάμεσα σε διαφορετικές εταιρείες παροχής τηλεφωνίας.

Η ανάλυση χρήσης ανά χρήστη επιτρέπει την δημιουργία προφίλ χρηστών υψηλού ή χαμηλού κόστους  επιτρέποντας την επιμέρους διαχείρισης αυτών των συνδέσεων μέσω εναλλακτικών παρόχων voip. Π.χ. για κλήσεις προς το εξωτερικό θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε πολλαπλούς VOIP providers με χαμηλότερο κόστος χρέωσης αλλά και μηδενικό κόστος αρχικής εγκατάστασης. Κάτι το οποίο δεν είναι δυνατό με απλά συμβατικά κέντρα.

Σύνδεση του αριθμού τηλεφώνου του χρήστη με την email διεύθυνσή του. Voicemail, αναπάντητες κλήσεις κτλ πλέον δεν χρειάζεται να περνάνε από την γραμματεία αλλά είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή μέσω e-mail.

Οι χρήστες έξυπνων τηλεφωνικών συσκευών, μπορούν να έχουν το γραφείο τους στο κινητό τους. E-mail και το τηλέφωνο γραφείου είναι πλέον διαθέσιμα χωρίς επιπλέον κόστη για υλικό και λογισμικό στο κινητό σας. Απελευθερώνοντας με αυτό τον τρόπο τα όρια της εργασίας σας καθώς και τον χρόνο που θα δαπανήσετε σε ενδοεταιρική επικοινωνία.

Η ομάδα τηλεφωνίας της CoreNetworks έχοντας εξειδίκευση σε αυτό το αντικείμενο, θα σας παραδώσει ένα πλήρες λειτουργικό σύστημα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Συνήθως οι χρήστες χρειάζονται κάποιον χρόνο να συνηθίσουν κάτι καινούριο, για αυτό τον λόγο η ομάδα μας θα είναι δίπλα τους σε κάθε βήμα ώστε να χρησιμοποιήσουν στο έπακρο όλες τις δυνατότητές του